dilluns, 10 de juny del 2013

Valoració final

Valoració final 

Una vegada hem arribat al final del curs toca fer una reflexió de tot el camí recorregut. La veritat és que l’any passat podria haver agafat l’assignatura i no la vaig agafar perquè em semblava una assignatura sense sentit ja que ja he fet les pràctiques, fa uns deu anys , i no creia que tingués molt de senti fer aquesta assignatura sense estar fent les pràctiques.
Si que m’ha servit per ha reflexionar i n’he tret molt de profit, però realment relació amb l’assignatura no n’he trobat si amb relació al nom per que en totes i cada una de les classes hem hagut de reflexionar moltíssim sobre les nostres pròpies actuacions i creences i sobre les actuacions dels altres. 

Tal  vegada com es va proposar a classe, hi hauria de haver una mestre per la gent que ja ha fet les pràctiques i enforcar-ho des d’un altre punt de vista i sobretot gent com jo que ha de fet les pràctiques fa molt de temps, hi ha de fer un retrocés en el temps que ha vegades no te res a vora amb lo que es fa avui dia, com va ser en el cas fer els projectes de millora, en el meu cas quan vàrem fer les pràctiques no es feien aquest tipus d’actuacions.
He de dir que vaig començar aquesta assignatura molt desanimada, però poc a poc m’ha anat enganxant, encara que sen podria treure més profit , però fen les classes videoconferència es perd molt i és molt fàcil desconnectar-se.

Una de les cosses que m’ha agradat i molt ha estat la feina feta del documental , crec que hem après molt, de cercar, sintetitzar , organitzar  i constatar  informació , treballar amb les companyes, organització de temps, material i de les idees i  la utilització d’eines informàtiques.

Per lo tant crec que puc dir que el  meu pas per a aquesta assignatura ha esta de profit, ja que puc dir que amb aquests mesos he après.

Aquesta valoració final ens serveix per fer una aturada i recorre tot el procés dut fins ara ajudant-nos a reflexionar i prendre consciència de tot el que hem fet al llarg del curs. 

En quant a les competències , fent una mirada enrere, a la primera entrada que vaig fer en aquest blog, crec que han millorat i que he aprofundit més en cada una d’elles .
De les coses ha millora en aquell moment eren les següents :

- Saber demanar ajuda quan la necessito.
-  Cerca més informació complementària.
- Apuntar-me a un curs d'informàtica.
- Crear una llibreta d'observació i reflexió.

He de dir que sols he realitzat la meitat de les actuacions, el que he fet ha estat: cercar més informació complementaria, encara que la major part d’informació l`he cercat per internet i de vegades no és del tot fiable o hi ha una saturació d’informació i crear una llibreta d’observació i reflexió que és aquet mateix blog.

.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada