dimecres, 29 de maig del 2013

El meu documental


Idees i aportacions del meu documental: " la vida en les parets "

Una vegada acabada tota la feina  he de dir que em sento molt orgullosa de tota la feina que hem fet les meus companyes i jo, ha esta un procés curt però molt intens en el que ens hem enriquit molt i cada una de nosaltres a aporta el millor a aquet documental.
Ha esta una feina de molta reflexió i de molta concreció ja que de les entrevistes que vam passar ens van donar molta informació i hem tengut que extreure allò que podria ser més important i interesant per a les nostres companyes i crec que ho hem fet molt bè.
Quan vam començar  el documental, jo crec que mai ens havíem parat a pensar en les diferent possibilitats que ens aporta una paret i les diferents visions que es poden tenir de la mateixa segons el context en el que es trobi.
Una de les coses que més m’han cridat l’atenció va ser la reflexió que va fer la, Rosa  directora del centre CEIP es pratet, sobre que el curs no s’acaba al juny i que el setembre no ha de ser un explosió de sentiments i de emocions ni històries, sinó una continuïtat del curs anterior.  El curs comença el dia que l’infant va al seu primer dia de classe fins l’últim dia que està la centre.
Hem après moltíssim amb aquest projecte  i esprem que la resta de companys també.

Les competències escollides són: 5G , he hagut de fer una conclusió final de tota la feina feta durant el últim mes i mig i de tota aquella informació que hem recollit les meus companyes i jo i hem hagut de esquematitzar per a les nostres companyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada